Sunday, July 6, 2014

3D 壁画 Shah Alam Seksyen 7 3D mural

自从槟城的 3D 壁画出名后,越来越多地方都有壁画了. 今天来到沙亚南的Seksyen 7 闲逛,那里知道意外的被一些艺术吸引了. 它们把我引到来了后巷. *满特别的*
Recently, more and more place have the 3D street art already. Today, I have been walk around in Seksyen 7, and I have found 3D street art behind those shop.

看的出是什么字吗?
Do you know what word is this? *lolx*

这就是后巷的壁画!
This is the place where is discover

这里刚刚开幕没多久,图画都还美美. 这里有很多图画可以慢慢欣赏, 我用了大概 一小时来逛这个美丽又好玩的艺术后巷. 这里分享一些看图造句. (看图造句很差)
There have quite many art on the wall, I have found some! Do you found it too??

这就是 Seksyen 7 的后巷了
This is the behind street of those shop~

我正在摄影, 不要当我! 走开!
A "white man" wan to take my photo *shy*
寂寞的小妹来到了陌生的城市
A little girl come to a new city.
在这里认识了一位外国朋友, 她的名叫“玛格丽特” *哈哈*
Meet a new friend at here, her name is Magerita.
什么? 只有我能阻止温室效应??
What?! only me can stop global warming??
你们干嘛这样?? 我有那么的怪吗??
What you all looking at and laughing at?

亲近大自然!
The butterfly is on my hand~

这是什么意思?
What is this mean?

啊! 我快被黑洞吸进去了!
Aaaa!! I wan fly away already

这架飞机是不是消失已久的 MH370?
Izzit this is the MH 370?
有没有发现这厕所那里怪怪的?
Look ! this toilet got a weird feel ....
为什么女孩的厕所是站着的?
Why girl's toilet is standing want?
这是什么电影??
What movie is this?
我终于能当主角 MARIO 了, 但还需多多练习!
Finally I can be mario.... but too bad I still need training.
前面有香蕉!
The banana is infront!
那个雨伞走样了啦!
I looking at the spoil umbrella

这手是做什么用的?
What is this ?
我的灯会不会很"闪" ? *亮*
My light izzit too bright?
小男孩被妈妈关在家!
The boy is looking at me~

好想当主唱! 唱出我的人生! *哈哈*
I wanna be singer, siting in front and sing. *haha*

喜欢这个IDEA. 创意多多
Cool idea~ *like*

不要吃我!
DONT EAT ME!!

我有没有很大胆?
People call you sit, you go there stand.

我想走进童话故事里!
Story environment.
嗨, 帅哥, 能带我参观你的战机吗?
Hey, boy ~ can you bring me in to look around?
这里难道是沙亚南?
Hmm....Shah Alam?!
哇! 为何这么多飞机??
Look up!! Why so many air plant? What appen?



更多详情 For More Information


地址 Address            : 19G Jalan Plumbum R7/R, seksyen 7, 4000 Shah Alam Selangor (后面 Behide)

路门票 Entrance Fee: Free



No comments:

Post a Comment